دستگاه LDM-MED

این دستگاه توسط یکی از کمپانی های معروف در آلمان ساخته شده است و به عنوان جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه پزشکی برای جوانسازی پوست تاثیر دارد و با نام هایدو و یا High Intensity Dual Ultrasound نیز شناخته می‌شود که در حقیقت نسل جدید دستگاه هایفو است. دستگاه با ارسال سه فرکانس  تمام لایه های پوستی شامل اپیدرم ،لایه چربی و حتی لایه استخوانی را در تارگت خود قرار می دهد. .

کلوئید

موارد کاربردی زیبایی دستگاه HIDU LDM

مزایای درمان زخم با لیزر LDM-MED

وقتی پوست آسیب می بیند، بافت گرانولیشن ایجاد میشود تا روی زخم را بپوشاند اگر بافت گرانولیشن به پوست طبیعی تبدیل شود تقریبا اثری از زخم به جا نمی ماند ولی اگر  بافت فیبری به نام بافت اسکار بر روی زخم ایجاد شود و این بافت اضافی بیشتر رشد کند و فراتر از ناحیه زخم  شود ،بافت صاف و سختی به نام کلوئید یا اسکار هایپرتروفیک را تشکیل می دهد.

• رفع غبغب
  • رفع سلولیت
  • هایفوتراپی
  • درمان آکنه
  • درمان چاقی
  • لیفت صورت
  • جوانسازی پوست
  • رفع چین و چروک
  • رفع چروک های عمقی
  • کاهش ترک های پوستی
  • تاثیر در افزایش جذب داروهای درمانی
  • بدون استفاده از وسایل  مصرفی تهاجمی مانند نیدل کارتریج لامپ و ...
  • کاملا غیر تهاجمی و ایمن برای بیمار
  • بالاترین تکنولوژی هوشمند و بیشترین اثربخشی
  • قابلیت استفاده در انواع تایپ های پوستی
  • بدون عوارض جانبی
  • اثربخشی طولانی مدت دستگاه
  • قابلیت دسترسی به لایه های مختلف پوستی جهت درمان های مختلف
  • قابلیت انجام درمان های مختلف در یک جلسه
  • قابل حمل جهت درمان در محل بیمار
  • قابل استفاده بر زخم های باز

پیکرتراشی و لیپوساکشن

تیروئید

جراحی زیبایی

تزریق ژل و چربی

آیا برای انواع کلوئیدها ،لیزر درمانی توصیه می‌شود ؟

بله ، برای انواع خاصی از کلوئیدها ،لیزر درمانی توصیه می‌شود که عوارض درمانی آن بسیار کمتر از جراحی و اثربخشی آن بسیار سریع سریع‌تر از تزریق درمانی ،پانسمان فشار یا کرم‌های ترمیم کننده است.

چه کسانی بیشتر احتمال دارد به کلوئید مبتلا شوند؟

• عوامل مختلفی می توانند احتمال ایجاد زخم های کلوئیدی را افزایش دهند، از جمله:
    ژنتیک: حدود یک سوم افرادی که به کلوئید مبتلا می شوند، یک خویشاوند نزدیک دارند که این بیماری را دارند.
  • قومیت: طبق بررسی های انجام شده، در ایالات متحده آمریکا، کلوئیدها بیشتر در نژاد آسیایی، لاتین و آفریقایی دیده می شوند.
  • سن: کلوئیدها بیشتر دربین افراد 10 تا 30 ساله دیده می شود.
  • محل آسیب: احتمال رشد کلوئیدها در قسمت فوقانی کمر، شانه ها و سینه، جایی که پوست سفت است، وجود دارد.
  • نوع آسیب: از بین رفتن بافت سالم با جراحی و سوختگی و هر علت می تواند زمینه ساز کلویید باشد.

علائم کلوئید چیست؟

کلوئیدها می توانند بسیار بزرگتر از زخم اصلی باشند. آنها معمولاً در کمربند شانه ای و لگنی یعنی سینه، شانه ها، باسن و ران و نیز لاله گوش دیده می شوند. با این حال کلوئیدها می توانند بر روی هر قسمت از بدن تأثیر بگذارند.
گرچه کلوئیدها برای سلامتی شما مضر نیستند، اما بیشترین نگرانی که ایجاد می کنند، عدم زیبایی در نواحی ایجاد شده می باشد. توصیه می شود در صورت دیدن هر علائمی بر روی پوست خود با پزشک متخصص مشورت کنید.

آیا زخم پای دیابتی را با لیزر می توانید درمان می کنید؟

زخم پای دیابتی می‌تواند به صورت یک برش، خراش، تاول یا آسیب جزئی دیگر باشد امابرخلاف زخم‌های طبیعی که طی چند روز به‌طور طبیعی بهبود می‌یابند،  به دلیل  گردش خون ضعیف و آسیب عصبی مرتبط با دیابت به‌خوبی بهبود نمی‌یابد. و به جای بهبود، عفونت می‌کند و این عفونت به لایه‌های عمیق پوست گسترش می‌یابد. در نتیجه، زخم‌های دیابتی اغلب منجر به آبسه، عفونت استخوان و عواقب شدید دیگر می‌شوند.
از بروزترین و بهترین راه های درمان در زخم های دیابتی استفاده از لیزرLDM است که در مطب دکتر کریمیان انجام می گیرد.

زخم عروقی پوست چیست؟

زخم عروقی پوست، جراحتی است که روی پا ایجاد شده و معمولا به دلیل گردش خون ضعیف در پا، بسیار کند التیام می‌یابد. ممکن است چندین هفته تا چند سال طول بکشد تا یک زخم عروقی بهبود یابد.این نوع زخم‌ها در صورتی که درمان نشوند ممکن است به مشکلات جدی‌تری منجر شوند. اما راهکارهایی وجود دارد که با پیروی از آن‌ها می‌توانید از وقوع این اتفاقات جلوگیری کنید.درمان با لیزر LDM-MED بهترین راهکار برای درمان زخم های عروقیست.

علائم زخم عروقی پا چیست؟

• تورم مچ پا (ادم)
  • تغییر رنگ و تیره شدن پوست در اطراف زخم
  • سخت و ضمخت شدن پوست در اطراف زخم، که ممکن است باعث شود حس کنید پا سفت شده است
  • احساس سنگینی در پاها
  • وجود درد یا تورم در پاها
  • قرمزی، پوسته پوسته شدن، فلس فلس شدن و خارش پوست پاها (واریس اگزما)
  • وجود رگ‌های متورم و بزرگ روی پاها (رگ‌های واریسی)
  • بوی بد و ناخوشایندی که از زخم ساطع می‌شود

آیا درمان کیست مویی بالیزر امکان پذیر است؟

در این روش درمانی با استفاده از انرژی اشعه ی لیزر به صورت سرپایی اقدام به برداشتن بافت های آسیب دیده و تخلیه ی کامل کیست می‌کنند و محل زخم با کمترین اثری از بریدگی و تخریب در کوتاه ترین زمان ممکن ترمیم می شود و پیلونیدال برای همیشه از بین می رود.