انواع لیفت

با افزایش سن، تغییرات اجتناب ناپذیری در چهره ما ایجاد می شود. و در حالی که می‌توانیم با تغذیه خوب و مراقبت از پوستمان به حفظ ظاهری جوان کمک کنیم، هیچ راهی برای متوقف کردن برخی از نشانه‌های آشکار پیری مانند افتادگی پوست، چین و چروک، یا از دست دادن جوانی و طراوت در صورت وجود ندارد. خبر خوب این است که حتی اگر نمی‌توانیم جلوی این اثرات مشهود پیری را بگیریم، می‌توانیم آنها را معکوس کنیم و ظاهری جوان‌تر و درخشان‌تر به چهره و یا سایر قسمت های بدن بدهیم.با انواع جراحی لیفت که شامل جراحی های لیفت سینه ، بازو ، شقیقه و … میباشد.

لیفت بازو

لیفت بازو یا عمل جراحی براکیوپلاستی یک عمل جراحی است که باعث رفع افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه بازو میشود ، همچنین باعث استحکام بافت ماهیچه ای زیرین بازو و فرم دهی آن میشود.

دستگاه LDM-MED

.

سرطان دستگاه گوارش

.

جراحی های ترمیمی

درمان سوختگي و زخم

جراحی های شایع

کیست مویی ، هموروئید، فتق

سنگ صفرا چگونه بوجود می آید؟

سنگ کیسه صفرا، رسوبات سخت‌شده مایع گوارشی هستند که در کیسه صفرا ایجاد می‌شوند. سنگ کیسه صفرا می‌تواند به اندازه دانه شن کوچک و یا به بزرگی توپ گلف باشد. برخی افراد فقط یک سنگ کیسه صفرا دارند، در حالی‌ که ممکن است عده‌ای همزمان چند سنگ کیسه صفرا داشته باشند.

درمان سنگ صفرا چیست؟

در صورتی که علائم و نشانه‌های وجود سنگ صفرا در فرد ظاهر شوند معمولا چاره‌ای به‌ جز جراحی و برداشتن کیسه صفرا نخواهد بود. سنگ‌هایی هم که نشانه و علائمی ندارند، معمولا نیازی هم به درمان ندارد.

علائم سنگ صفرا چیست؟

معمولا این بیماری علائم و نشانه‌ای ندارد، اما اگر سنگی در دهانه ورودی کیسه صفرا گیر کند، باعث ایجاد درد شکمی شدید و ناگهانی شده که معمولا بین ۱ تا ۵ ساعت طول می‌کشد. به این درد، قولنج صفراوی می‌گویند. برخی از افرادی که سنگ کیسه صفرا دارند دچار عوارضی مثل التهاب، کیسه صفرا (کوله سیستیت / cholecystitis) می‌شوند که علائم زیر را در فرد ایجاد می‌کند:
درد مداوم
زرد شدن رنگ پوست و چشم‌ها