18 اردیبهشت 1403
زیبایی

تزریق ژل تست

تزریق ژل لب (فیلر لب) یکی از بهترین گزینه‌ها برای حجم دهی به لب‌ها، پر کردن و یا قلوه ای کردن لب‌ها است که توسط متخصص پوست و مو انجام می گیرد. ممکن است نام انواع مدل‌های تزریق فیلر لب را شنیده باشید که عبارتند از: تزریق ژل لب مدل عروسکی، تزریق فیلر لب مدل روسی و تزریق ژل لب طبیعی و نچرال که قطعا بهترین و زیباترین مدل تزریق فیلر لب طبیعی و یا نچرال است.

تزریق فیلر لب

اغلب ما لب های درشت و برجسته را می پسندیم که ممکن است از نعمت خدادادی آن محروم باشیم. خوشبختانه در دنیای امروز و پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی می توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه به این زیبایی دست پیدا کنید. با تزریق فیلر لب (ژل لب) می توانید به لب های برجسته و خوش فرمی که همیشه آرزویش را داشتید برسید.

یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی صورت، تزریق فیلر لب است و به همین دلیل متاسفانه این عمل زیبایی در اکثر اماکن مانند سالن های آرایشگاه، مطب پزشکان عمومی و یا حتی منزل خانه همسایه انجام می شود. لازم است این نکته را به شما یادآوری کنیم که عمل تزریق فیلر لب جزء عمل های حساس است و اگر به درستی انجام نشود ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید و عوارض بسیار خطرناکی را تجربه کنید.

پزشک متخصص پوست و مو برای انجام عمل تزریق فیلر، ابتدا با بی حسی موضعی لب‌ها را بی حس می‌کند و سپس با استریل کردن ناحیه مورد نظر عمل تزریق را با سرنگ مخصوص که بسیار ظریف و نازک است انجام می‌دهد.

پزشکی که عمل تزریق ژل به لب را انجام می دهد باید با دقت تمام در ناحیه مشخص شده و زاویه درست ژل را تزریق کند. مقدار ژل مصرفی به عوامل مختلفی مانند مقدار دلخواه زیباجو، نوع و مارک ژل و تشخیص متخصص بستگی دارد.

نام پزشک:
دکتر مهدی کریمیان
نوع خدمات:
زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *